www.medishop.ro Web analytics

Politica de retur

Returnarea produselor: daca produsul este returnat si se constata ca se afla in perfecta stare , in ambalajul sau orignal se va demara restituirea.Pentru a efectua plata catre client, acesta trebuie sa ne trimita un document bancar in format PDF in care sa apara: titularul contului, cod IBAN si BIC/SHIFT. 

Nu se accepta returnarea produselor de igiena si ingrijire personala, cele care au fost in contact cu gura sau pielea sau produsele cerute la comanda.

Retragerea comenzii.

Conform legii comertului electronic  nr. 365/2002, republicata 2006,  "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".
Aceeasi  lege mentioneaza "Consumatorul NU POATE denunta unilateral contracte de furnizare a produselor, in cazul in care acestea au fost desigilate de catre consumator".
In consecinta, administratorul ofera clientilor sai, persoane fizice, posibilitatea sa returneze produsele cumparate, daca sunt respectate urmatoarele conditii:
- produsele  sa aiba ambalajul original intact (sa fie sigilate);
- produsele sa fie returnate conform procedurii (politica de retur), in ambalajul original, cu toate accesoriile si fara sa prezinte vreo urma de uzura/deteriorare.
In ambele situatii, clientul suporta cheltuielile de transport si respecta politica de retur prezentata pe pagina amintita in acest capitol (conform legislatiei din Roamnia).
Costurile returnarii sunt asumate in totalitate de catre administrator doar in cazul in care clientul   constata ca produsele primite nu corespund comenzii (sunt altele decat cele solicitate prin transmiterea acesteia.

Clientul nu va avea dreptul de a anula in cazurile stabilite conform normativei care se aplica in special cu, caracter enuntiativ si nu limitativ, in urmatoarele cazuri:

( I ) Produse fabricate conform specificatiilor Clientului sau personalizate de o forma clara;

( II ) Pentru motive de igiena si de sanatate, PROMED SOLUTION MD SRL limiteaza rambursarile produselor de igiena, produse susceptibile de a fi in contact cu pielea, produse care prin natura lor odata ce au fost desfacute isi pierd calitatile (proprietatile) si produse care au fost desfacute dupa livrare, asadar nu se va accepta rambursarea acestora.

Procedura pentru exercitarea unei rambursari se va initia cu o solicitare de catre Client prin deschiderea unei gestiuni catre Departamentul Post – Vanzare care apare in pagina Web si sa fie trimisa catre PROMED SOLUTION MD SRL Departamentul Post – Vanzare va raspunde in termen de 48-72 ore de la receptia solicitarii, corespunzator procedurii instructiunilor de rambursare.

Odata primit de catre Client numarul de gestiune, va putea sa efectueze rambursarea in termen paisprezece ( 14 ) zile de la data notificarii anularii catre PROMED SOLUTION MD SRL, prin trimiterea produsului ( indicand pe colet numarul de gestiune alocat ).

PROMED SOLUTION MD SRL. va verifica in depozit starea Produsului rambursat, rezervadu-si dreptul de a nu realiza rambursarea in cazul in care se constata ca Produsul achizitionat nu este intr-o perfecta conditie. In cazul in care nu va fi receptionat in ambalajul original, aceasta va supune diminuarea valorii produsului.

PROMED SOLUTION MD SRL va gestiona rambursarea pretului si costurilor de transport prin acelasi sistem de plata utilizat de catre client pentru achizitia Produselor. Nu se va rambursa nici un cost aditional din cheltuielile de transport standard, serviciul express, prioritar sau de curierat. Rambursarile se vor efectua in RON.

Obligatiile partilor:

Clientul:

- informeaza administratorul despre intentia de returnare, prin e-mail in 10 zile lucratoare de la primirea produselor, specificand numarul facturii care a insotit produsele la livrare;
- asteapta confirmarea, maximum 24 de ore;
- returneaza produsele si in maximum 30 de zile primeste contravaloarea facturii.

Conform OG 130/2000


Art. 4. - (1) Comerciantul trebuie sa transmita consumatorului, in scris sau pe un alt suport de informatii durabil, la dispozitia sau accesibil acestuia, in timp util, in perioada executarii contractului, urmatoarele: 
a) confirmarea informatiilor mentionate la alin. (1), inainte de incheierea contractului; 
b) conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului", redactata cu caractere ingrosate. In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14; 
c) sediul comerciantului, la care consumatorul poate sa isi prezinte reclamatiile; 
d) informatii privind service postvanzare si garantiile oferite; 
e) conditiile de denuntare unilaterala a contractului, atunci cand acesta are o durata nedeterminata sau o durata mai mare de un an.
(2) Dispozitiile prevazute la alin. (1) lit. a), b), d) si e) nu se aplica in cazul serviciilor a caror executie este realizata cu ajutorul unei tehnici de comunicatie la distanta, daca aceste servicii sunt furnizate o singura data si facturarea lor este efectuata de operatorul de comunicatie.
Art. 7. - (1) Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga: 
a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator, daca au fost indeplinite prevederile art. 4; 
b) pentru servicii, din ziua incheierii contractului sau dupa incheierea contractului, din ziua in care obligatiile prevazute la art. 4 au fost indeplinite, cu conditia ca intarzierea sa nu depaseasca 90 de zile.
(2) In cazul in care comerciantul a omis sa transmita consumatorului informatiile prevazute la art. 4, termenul pentru denuntarea unilaterala a contractului este de 90 de zile si incepe sa curga: 
a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator; 
b) pentru servicii, de la data incheierii contractului.
(3) Daca in perioada celor 90 de zile informatiile prevazute la art. 4 sunt furnizate consumatorului, termenul de 10 zile lucratoare pentru denuntarea unilaterala a contractului incepe sa curga din acel moment.